چرا طراحی وب سایت مهم است

۹۶ بازديد

در این صفحه ، ما درباره اهمیت طراحی سایت صحبت می کنیم و هفت عنصر ضروری برای طراحی وب سایت را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر برای ایجاد وب سایت رویایی خود به کمک نیاز دارید ، امروز با شماره 02128423077 با ما تماس بگیرید تا با پشتیبان ما صحبت کنید.

 

فراموش نکنید ، دئووب فقط خدمات ما را به صورت محلی ارائه نمی دهد. این که آیا شما به دنبال خدمات طراحی سایت در تهران یا خدمات سئو سایت هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

 

چرا طراحی وب سایت مهم است

وقتی به طراحی مجدد وب سایت خود می پردازید ، ممکن است از اهمیت طراحی وب سایت متعجب شوید. چگونه بر مخاطبان و تجارت شما تأثیر می گذارد؟ بیایید پنج دلیل مهم در طراحی وب را بررسی کنیم.

 

 

1. اولین برداشت را ایجاد می کند

وقتی مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند ، اولین برداشت خود را از کسب و کار شما نشان می دهد. آنها ظرف چند ثانیه درباره تجارت شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول ، می خواهید تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود بگذارید.

 

اگر وب سایت شما جذاب و قدیمی به نظر نمی رسد ، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. آنها وب سایت شما را جذاب نمی دانند ، که باعث می شود آنها از صفحه شما دور شوند. شما سرنخ ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را برای صفحه رقیب ترک می کنند.

 

طراحی سایت اختصاصی مهم است زیرا بر نحوه درک مخاطبان از نام تجاری شما تأثیر می گذارد. تأثیری که بر آنها می گذارید می تواند باعث شود آنها در صفحه شما باقی بمانند و درباره کسب و کار شما بیاموزند یا صفحه خود را ترک کنند و به یک رقیب مراجعه کنند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در صفحه خود نگه دارید.

 

 

2. این به استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شما کمک می کند

 

کد html کوچک

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما تأثیر می گذارد ، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی عنکبوت های موتور جستجو در وب سایت شما تأثیر می گذارد.

 

این چیزی است که شما نمی توانید خراب کنید. اگر اصول اولیه SEO در صفحه شما آماده نیست ، شما از ابتدا برای دیده شدن در نبردی سخت خواهید جنگید.

 

گذشته از نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما ، برخی از عناصر طراحی وب می توانند به طور مستقیم بر سئو سایت تأثیر بگذارند. اگر با نحوه کار آشنا نباشید ، درک طراحی وب سایت دشوار است ، اما به بیان ساده ، کد شما باید SEO مناسب باشد. برای اطلاعات بیشتر به بخش هزینه سئو سایت مراجعه نمایید .

 

بهترین راه برای اطمینان از شیوه های مناسب طراحی وب (و مشاهده موتورهای جستجو بعدی) مشارکت با یک آژانس طراحی وب است که می داند آنها چه کار می کنند.

 

3. این تأثیر را برای خدمات به مشتریان ایجاد می کند

 

مردم می توانند با نگاه کردن به وب سایت شما نحوه برخورد با آنها را قضاوت کنند. طراحی شما به آنها این دیدگاه را می دهد که چگونه به مخاطبان خود نگاه می کنید. اگر در طراحی وب سایت خود هیچ تلاشی نکنید ، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها تلاش نمی کنید.

 

وب سایت شما مانند نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن ، مدرن و جذاب باشد ، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. این تصور را ایجاد می کنید که برای افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، باز هستید و از آنها استقبال می کنید.

 

از سوی دیگر ، یک سایت قدیمی و جذاب باعث می شود که کسب و کار شما سرد و دور از دسترس به نظر برسد. مردم نمی خواهند مشاغلی را بررسی کنند که برای آنها آنقدر ارزش قائل نباشد که بتواند اولین تاثیر خوب را بر جای بگذارد.

 

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود ، آیا نمی خواهید چهره ای دوستانه به او خوشامد بگوید و احساس خوش آمدگویی به او بدهد؟ طراحی وب به روز و مدرن معادل چهره دوستانه ای است که از بازدیدکنندگان جدید شما استقبال می کند.

 

 

4. این اعتماد را با مخاطبان شما ایجاد می کند

 

مردم به وب سایت های ضعیف اعتماد ندارند. اگر آنها طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسند ، به سایت شما اعتماد نمی کنند. آنها ممکن است سایت شما را مبهم یا مبهم ببینند زیرا شما طراحی وب به روز ندارید.

 

به شخصی فکر کنید که به دنبال سفارش عمده به یک شرکت تولیدی است. آنها مقدار زیادی پول خرج می کنند ، به این معنی که اگر طراحی وب سایت تولیدی شما اعتماد را جلب نکند ، آنها مشاغل دیگری برای انجام سفارش خود پیدا می کنند.

 

از طرف دیگر ، یک سایت حرفه ای نشان می دهد که مخاطبان شما اعتماد دارند. آنها به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و با بررسی بیشتر آن احساس راحتی خواهند کرد.

 

ایجاد اعتماد با مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما بمانند ، فرصت های بیشتری را برای کسب و کار خود ایجاد می کنید تا بتواند این امتیازات را به دست آورد.

 

5- رقبای شما این کار را انجام می دهند

اگر به دلیلی برای اهمیت طراحی وب سایت نیاز دارید ، در اینجا یک دلیل مهم وجود دارد: رقبای شما در حال حاضر از طراحی سایت با وردپرس استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها باشید ، باید از طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

 

شما می خواهید وب سایت شما از رقبا متمایز شود. اگر وب سایت قدیمی ، قدیمی و بی کیفیت دارید ، وب سایت رقبای شما از شما برتر خواهد بود. وب سایت خوب طراحی شده آنها عملکرد بهتری نسبت به وب سایت شما دارد.

 

این بدان معناست که منجر به از دست دادن رقبای خود خواهید شد. آنها سرنخ های بیشتری را به صفحه خود جذب می کنند زیرا صفحه آنها جذاب تر است.

 

طراحی سایت حرفه ای شما فرصتی است برای اینکه کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. وقتی در حال رقابت با مشاغل دیگر هستید ، عموماً خدمات یکسانی دارید و قیمت های مشابهی دارید. شما به یک چیز نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند.

 

یک وب سایت خوب طراحی شده فرصتی است تا کسب و کار شما ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد. می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا باید کسب و کار شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند.

 

 

6. سازگاری ایجاد می کند

هنگامی که سعی می کنید سرنخ های جدیدی برای کسب و کار خود بدست آورید ، می خواهید نام تجاری خود را تقویت کنید. شما می خواهید مخاطبان شما با نام تجاری شما آشنا شوند تا وقتی آماده تغییر هستند شما را انتخاب کنند. طراحی سایت فروشگاهی از آن جهت اهمیت دارند که به ایجاد انسجام در صفحه شما کمک می کنند.

 

شما باید فونت ها ، سبک ها و طرح بندی های یکسانی در همه صفحات وب سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید ، این امر باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت از برند چالش برانگیزتر است زیرا مخاطبان شما نمی دانند کدام رنگها را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

 

اگر وب سایت شما سازگار نباشد ، مردم از وب سایت شما به وب سایت حرفه ای تر می روند. با ایجاد ثبات ، شما سرنخ ها را بیشتر در صفحه خود نگه می دارید و آنها را با کسب و کار خود آشنا می کنید. هنگامی که سایت خود را برای این عنصر کلیدی طراحی مجدد می کنید ، امتیازات بیشتری دریافت می کنید.

 

 

7 عنصر مهم طراحی وب با کیفیت

اکنون که اهمیت طراحی وب را می دانید ، زمان آن رسیده است که به دنبال عناصری باشید که یک طراحی با کیفیت را ایجاد می کنند. در اینجا هفت عنصر کلیدی است که می خواهید در طراحی وب خود لحاظ کنید.

 

 

1. ناوبری جامد

هنگامی که کاربران به سایت شما دسترسی پیدا می کنند ، می خواهند سریع و آسان به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید سرنخ ها در صفحه شما باقی بمانند ، باید ناوبری را اجرا کنید که استفاده از آن برای مخاطبان آسان باشد.

 

مخاطبان شما نمی خواهند برای یافتن اطلاعات تلاش کنند. آنها می خواهند به نوار ناوبری شما دسترسی داشته باشند و به راحتی به اطلاعات مورد نیازشان هدایت شوند. اگر ناوبری شما ضعیف است ، مخاطبین خود را از مشارکت در صفحه خود منصرف می کنید.

 

محدوده توجه بازدیدکنندگان کوتاه است. اگر می خواهید آنها را در صفحه خود نگه دارید ، باید به آنها در دسترسی سریع به اطلاعات کمک کنید. ناوبری مناسب طراحی شده به آنها کمک می کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود برسند.

 

 

زمان افزایش سطح فروش

لیست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا در صنعت خود موجی ایجاد کنید و معیارهایی را که بیشترین اهمیت را دارند - مانند فروش - افزایش دهید.

 

در 5 سال گذشته ، ما بیش از 11.5 میلیون معامله در سراسر پایگاه مشتری خود را مدیریت کرده ایم.

دریافت یک پیشنهاد!

 

ناوبری شما باید ساده و قابل توضیح باشد. شامل عناوین گسترده ای است که شامل موضوعات فرعی متعددی است ، بنابراین مخاطبان شما به راحتی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. این ساده ترین راه برای شماست تا به مخاطبان خود کمک کنید اطلاعات را سریع بیابند.

 

2. طراحی واکنش گرا

با رشد دستگاه های تلفن همراه ، طراحی سایت واکنش گرا از همیشه مهمتر است. مخاطبان شما از طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و رایانه های رومیزی به سایت شما دسترسی خواهند داشت. اگر می خواهید این سرنخ ها در سایت شما باقی بمانند ، باید اطمینان حاصل کنید که هر شخص تجربه مثبتی دارد.

 

طراحی واکنش گرا تضمین می کند که مخاطبان شما صرف نظر از دستگاهی که استفاده می کنند ، تجربه خوبی در سایت شما دارند. وب سایت شما با دستگاه سازگار می شود تا اطمینان حاصل شود که اندازه وب سایت شما مناسب دستگاه آنهاست. این برای نگه داشتن سرنخ ها و علاقه مند شدن آنها به سایت شما ارزشمند است.

 

طراحی ریسپانسیو باعث می شود که سرنخ ها مدت بیشتری در صفحه شما درگیر شوند. اگر می خواهید یک طراحی وب سایت موفق داشته باشید ، باید طراحی واکنش گرا را یکپارچه کنید.

 

3. راهنمای سبک

 

همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم ، یکی از دلایل اهمیت طراحی وب سایت این است که در کل وب سایت شما سازگاری ایجاد می کند. سازگاری به مخاطبان شما کمک می کند تا برند خود را به رسمیت بشناسند و آنها را بیشتر در صفحه شما درگیر می کند. یک راهنمای سبک به شما کمک می کند تا یک تصویر تجاری ثابت در وب سایت خود داشته باشید.

 

ایجاد راهنمای سبک

راهنمای سبک شما اساس چگونگی ظاهر وب سایت شما است. شما رنگ ، قالب ، تایپوگرافی و موارد دیگر را برای هر صفحه در وب سایت خود تعیین می کنید. این اطمینان می دهد که هر بار که فردی عنصری را به سایت شما اضافه می کند ، با صفحات دیگر سازگار است.

 

شما همچنین به تیم خود کمک خواهید کرد تا در وب سایت شما سازگاری ایجاد کند. آنها می توانند هر زمان که عنصری را به سایت شما اضافه کردند به راهنمای سبک شما مراجعه کنند. کار برای افراد مختلف در وب سایت شما و افزودن عناصر به آن را آسان تر می کند.

 

هنگامی که یک طراحی سایت ارزان ثابت در سراسر وب سایت خود دارید ، یک سایت منسجم تر ایجاد می کنید. مخاطبان شما مدت زمان بیشتری در سایت شما شرکت خواهند کرد و به رسمیت شناختن نام تجاری خود را افزایش خواهند داد. این به شما کمک می کند تا تبدیل های بیشتری را از طریق خط کسب کنید.

 

4. تصویری هدفمند

شرکتها به سرعت عناصر بصری را ادغام می کنند زیرا به بهبود تعامل در وب سایت کمک می کنند. در حقیقت ، مشتریان 10 برابر بیشتر از متن متنی با ویدیو تعامل دارند.

 

در حالی که عناصر بصری برای تعامل و تجزیه متن بسیار مناسب هستند ، برخی از مشاغل از تصاویر فراتر می روند. سایت های آنها مملو از عکس و فیلم است. این باعث می شود که سایت بسیار غافلگیر کننده و شلوغ باشد.

 

ممکن است فکر کنید یکپارچه سازی و فراوانی عکس ها و ویدئوها برای افزایش تعامل بسیار عالی است ، اما اگر تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد ، ممکن است طاقت فرسا شود. تعداد زیاد تصاویر خواندن در صفحه را مشکل می کند.

 

اگر می خواهید موفقیت خود را در سایت خود مشاهده کنید ، باید بین تصاویر و متن موجود در صفحه خود تعادل ایجاد کنید. به منظور تلاش برای افزایش تعامل تا آنجا که ممکن است ، عناصر بصری را اضافه نکنید.

 

از عناصر بصری به صورت هدفمند استفاده کنید. اگر یک بلوک از متن با جزئیات خدمات خود دارید ، ویدئویی را در زیر آن متن ادغام کنید که خدمات شما را بیشتر توضیح می دهد. این هنوز به مخاطب شما یک نقطه مورد علاقه برای تعامل می دهد و او را درگیر می کند.

 

هنگامی که می دانید چرا طراحی سایت مهم است ، تصمیمات دقیق تری در مورد سایت خود می گیرید. هنگام ایجاد وب سایت رویایی ، بسیار مهم است که سایت خود را با عناصر بصری زیاد بارگیری نکنید.

 

5. کپی خوب

مخاطبان شما برای به دست آوردن اطلاعات مهم از وب سایت شما دیدن می کنند. مهم این است که وقتی اطلاعاتی را در سایت خود قرار می دهید ، یک کپی با کیفیت بنویسید.

 

نوشتن کپی خوب باعث می شود مخاطبان شما مدت بیشتری در صفحه درگیر شوند. آنها تمام اطلاعات شما را می خوانند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. سبک نوشتن شما باید با سبک وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

 

محتوای سایت شما به اندازه طراحی کلی اهمیت دارد ، بنابراین لازم است اطلاعات ارزشمندی را که به مخاطبان نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید.

 

 

6. دکمه های Call-to-Action (CTA)

 

هنگامی که سرنخ هایی در سایت خود دارید ، می خواهید آنها را به سمت تبدیل راهنمایی کنید. یک عنصر کلیدی آن دکمه فراخوان (CTA) است. اهمیت طراحی وب سایت زمانی آشکار می شود که سعی می کنید مخاطبان خود را به فعالیت وادار کنید.

 

یک دکمه CTA که به خوبی طراحی شده است مخاطب شما را وادار به ادامه مرحله می کند. این دکمه ها متناسب با طراحی شما هستند اما در صفحه برجسته هستند. چشم مخاطب شما بلافاصله به سمت این دکمه ها می رود.

 

طراحی دکمه های CTA

اگر رنگ بندی مشکی ، سفید ، خاکستری و زرد دارید ، یک دکمه CTA زرد در صفحه در مقایسه با سایر رنگها برجسته می شود. هنوز هم با این طرح مطابقت دارد ، اما افراد به طور خودکار به سمت یک دکمه زرد روشن کشیده می شوند.

 

با ادغام دکمه های CTA در طراحی وب سایت خود ، به نتایج بهتر در صفحه خود کمک می کنید.

 

7. سرعت صفحه

شما می توانید یک طراحی وب سایت عالی داشته باشید ، اما مهم نیست که مخاطبان شما هرگز آن را نبینند. سرعت صفحه یکی از عناصر مهم طراحی وب است. این اطمینان می دهد که صفحه شما به سرعت بارگیری می شود ، بنابراین مخاطبان شما می توانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

 

مخاطبان شما از منتظر ماندن سرعت بارگذاری صفحات متنفر هستند. اگر بارگیری صفحه شما بیش از حد طول بکشد ، علاقه مخاطبان شما از بین می رود. آنها به نتایج جستجو باز می گردند و به جای آن صفحه رقبا را انتخاب می کنند.

 

با استفاده از Google PageSpeed ​​Insights می توانید سرعت صفحه خود را بررسی کنید. این ابزار به شما امکان می دهد ببینید سرعت سایت شما در حال حاضر چقدر سریع بارگذاری می شود و در کجا می توانید پیشرفت کنید. شما باید این پیشرفت ها را به تنهایی انجام دهید.

 

گزینه دیگر تکیه بر خدمات سرعت صفحه از یک شرکت بازاریابی دیجیتال است. این به شما امکان می دهد از مزایای بارگذاری سریع صفحه استفاده کنید ، در حالی که بر اجرای کسب و کار خود تمرکز می کنید.

 

dewoweb به شما کمک می کند وب سایت رویایی خود را ایجاد کنید

طراحی وب سایت شما نقش مهمی در موفقیت کمپین بازاریابی آنلاین شما دارد. اگر می خواهید بهترین نتایج را برای کسب و کار خود رقم بزنید ، باید در طراحی وب سایتی سرمایه گذاری کنید که افراد را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما سوق دهد. در dewoweb ، ما بیش از 20 سال تجربه طراحی وب سایت داریم.

 

ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که در طراحی سایت تخصص دارد. تیم متخصصان ما دانش و تخصص خود را برای کمپین شما به ارمغان می آورند. ما اهمیت طراحی وب را می دانیم و می تواند به شما در ایجاد وب سایتی که دوست دارید کمک کند.

 

اگر به دنبال شرکتی هستید که نتایج را به دست آورد ، به دنبال dewoweb نباشید. در پنج سال گذشته ، ما بیش از 1.5 میلیارد دلار فروش و بیش از 4.6 میلیون مشتری برای مشتریان خود داشته ایم. ما می دانیم چگونه می توان وب سایت هایی ایجاد کرد که به مشتریان ما کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهند.

 

ما را باور نمی کنید؟ فقط از مشتریان ما بپرسید! 550+ توصیف مشتری ما را که کار فوق العاده ای را که برای آنها انجام می دهیم ، گواهی می دهند!

 

همین امروز وب سایت رویایی خود را بسازید

اگر آمادگی ساخت وب سایت رویایی خود را دارید ، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا امروز با شماره 02128423077 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید.

 

ما مشتاقانه منتظر کمک به رشد کسب و کار شما هستیم!

 

منبع :

https://www.webfx.com/web-design/why-is-web-design-important.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.