وکلا

۱۱۴ بازديد

طراحی سایت وکالت

این که آیا شما یک سازمان غیرانتفاعی ، NGO یا سازمان حمایتی هستید ، این نکات و بهترین شیوه ها به شما در افزایش کمک ها ، اعضا و تعامل کمک می کند. آیا آماده اید تا در مورد نحوه کمک به شما بیشتر بدانیم؟ Hub & Spoke در اینجا به عنوان یک شرکت طراحی سایت غیرانتفاعی که به مشتریان در توانمندسازی و تعامل آنلاین کمک می کند ، کمک می کند.

وب سایت شما ممکن است سالها پیش نوآورانه باشد ، اما امروز ممکن است قدیمی باشد.

سایت شما معمولاً جایی است که شما اولین تأثیر مثبت را بر مشتریان بالقوه یا کسانی که در سازمان شما تحقیق می کنند ایجاد می کنید. اگر کسی که به خدمات شما علاقه مند است امروز از سایت شما بازدید کند ، آیا یک پلت فرم مدرن یا چیزی شبیه به آن را می بیند که در سال 1996 توسط GeoCities ساخته شده است؟

یک وب سایت غیرانتفاعی با مشاغل غیر انتفاعی در این حیطه بسیار مهم است: مخاطبان هدف.

وب سایت شما به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ابزاری برای جلب توجه ، ارتباط و تعامل با گروه خاصی از اجزای تشکیل دهنده است. در اینجا چند قانون وجود دارد که در صورت رعایت آنها ، تأثیر محتوای وب سایت غیرانتفاعی شما را به شدت افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا بهتر با هدف خود درگیر شوید.

روی صفحه اصلی تمرکز کنید

محتوا بیش از کلمات موجود در یک وب سایت است. همچنین در مورد نحوه سازماندهی سایت است.

نکته ای که در مورد اکثر کاربران وب وجود دارد این است که آنها به راحتی ناامید شده و حواسشان پرت می شود. قدرت ایجاد اولین تأثیر خوب بر آنها در صفحه اصلی شما است. یک طراحی سایت وکلا غیر انتفاعی عالی کاربر پسند است اما هنوز هم توجه را جلب می کند.

هنگامی که وب سایت فعال شد ، خودتان آن را آزمایش کنید. ببینید دسترسی به اطلاعاتی که کاربر در جستجوی آن است چقدر آسان است و بر این اساس تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید که اقدامات کلیدی مانند اهداء یا یادگیری بیشتر آسان است. کاربران از سایتهای ساده ای استفاده می کنند که بیش از دو یا سه کلیک نیاز ندارند تا آنها را به کار انتخابی خود برسانند.

مخاطبان خود را بشناسید

چه کسانی را هدف قرار می دهید؟ آیا در محتوای خود به زبان آنها صحبت می کنید؟ مهمترین راه برای ایجاد محتوا این است که بدانید محتوا به چه کسانی اختصاص دارد و ایجاد اطلاعاتی که مطمئناً برای آنها مفید و جالب خواهد بود. محتوا پادشاه است و اگر نیازهای مخاطبان مورد نظر شما را برآورده نکند ، آنها را از دست خواهید داد.

نمونه طراحی وب سایت غیر انتفاعی برای انجمن عضویت

مگر اینکه مخاطبان شما جامعه ای از متخصصان باشند ، عاری بودن اصطلاحات شما نیز به نفع شما خواهد بود. اکثر مردم فقط اطلاعات ساده ای می خواهند که بتوانند بدون نیاز به جستجوی واژگان دشوار هضم کنند. در هر صورت ، مطمئن شوید که محتوای شما به خوبی سازماندهی شده است و حرکت در آن آسان است.

ماموریت خود را به اشتراک بگذارید

اگر در یک سازمان غیر انتفاعی کار می کنید ، احتمالاً به دنبال ایجاد تغییر در زندگی مردم هستید. اهداکنندگان می خواهند ماموریت شما را بدانند و امیدوارم کمی درباره جوامعی که به آنها کمک می کنید مطالعه کنند. مطمئن شوید که ماموریت شما مشخص است.

در این عصر دیجیتال ، ویدئوها به یکی از راههای ضروری ارتباط تبدیل شده اند. شما می توانید چند ویدئو داشته باشید که نشان می دهد شما چه کار می کنید و چگونه کاربر می تواند به ماموریت شما کمک کند. به خصوص اگر می خواهید ارتباط شخصی ، احساسی برقرار کنید یا اطلاعات پیچیده ای را منتقل کنید ، یک راه ویدئویی است.

موبایل باشید

مطالعات نشان می دهد که بیشتر وبگردی های امروزی در تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. شما نمی خواهید سایت شما برای اکثر کاربران ناامید کننده یا غیرقابل دسترسی باشد. سایت شما به سادگی باید مناسب موبایل باشد تا مرتبط باشد.

سایتهای سازگار با موبایل مزایای دیگری نیز دارند. اگر فقط برای ضربه زدن به سازمان خود به داوطلب یا تعهد نیاز باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران این کار را انجام دهند. این که سایت شما برای موبایل مناسب است یا خیر ، تأثیر بسزایی در رتبه بندی جستجوی شما دارد.

 

محتوا را ساده و تازه نگه دارید

سایت شما برای اطلاع رسانی است ، بنابراین باید ساده و دقیق باشد. برای جلب توجه و مرور آسان مطالب ، مهمترین قسمتها باید قابل مشاهده باشند. با قالب بندی متن خود می توانید کلمات کلیدی اصلی را برای مخاطبان خود آسان کنید تا سرفصل ها به وضوح برجسته شده و اطلاعات مربوطه را برجسته کند.

یکی از بزرگترین خاموش شدن ها در وب سایت ها ، اطلاعات قدیمی است. طراحی سایت ارزان اگر محتوای موجود در آن قدیمی باشد ، هیچ کس سازمان را جدی نمی گیرد. به روزرسانی منظم محتوای شما باعث افزایش سرعت افراد و حفظ خواندن آنها می شود. همچنین رتبه جستجوی شما را بهبود می بخشد.

اگر احساس می کنید ایجاد محتوای جدید زمان زیادی می برد ، می توانید محتوای همیشه سبز کافی بسازید و سپس انتشار آن را به طور سیستماتیک برنامه ریزی کنید. هرچند در اینجا این مشکل وجود دارد ؛ شما نمی توانید هر چیزی را که آنلاین پیدا می کنید جمع آوری کنید. باید برای مخاطبان شما ارزشمند باشد.

فراخوان به عمل

سایت شما منبع اطلاعات و اقدامات است. پس از اطلاع رسانی به مخاطبان ، همیشه از این فرصت استفاده کرده و آنها را به کار دعوت کنید.

به اهداکنندگان احتمالی اطلاع دهید که چگونه می توانند با اهداء کمک های خود به هدف شما کمک کنند. اگر به داوطلبان تکیه می کنید ، مطمئن شوید که ثبت نام آسان است و کارهای مورد نیاز به طور واضح به اطلاع شما می رسد. اگر روی خط مشی عمومی کار می کنید ، به کاربران خود اطلاع دهید که چگونه می توانند با نمایندگان خود تماس بگیرند و در صورت انجام این کار ، استراتژی های مفیدی را در اختیار آنها قرار دهید. به افرادی که به هدف شما اهمیت می دهند یادآوری کنید که لازم نیست منفعل باشند. آنها همچنین می توانند تأثیر داشته باشند.

یک تفاوت ایجاد کن

این قوانین ساده هستند اما به شما کمک می کند تا یک طراحی سایت حمایتی ایجاد کنید که به همان اندازه که آموزش می دهد ارتباط برقرار کند. به یاد داشته باشید که کیفیت وب سایت شما می تواند به طور مستقیم بر تعداد افرادی که شما به آنها دسترسی دارید و تعداد افرادی که اقدام می کنند ، تأثیر بگذارد. پیش بروید و یک شاهکار خلق کنید.

آیا برای راهنمایی های بیشتر آماده هستید یا می بینید که چگونه می توانیم به شما در عملی کردن آنها کمک کنیم؟ امروز با Hub & Spoke تماس بگیرید تا درباره وب سایت های غیرانتفاعی صحبت کنیم ، بخشی که در آن تجربه زیادی داریم.

وب سایت غیر انتفاعی باید نقطه عطفی برای بازدیدکنندگان باشد و به آموزش و اطلاع رسانی آنها در مورد رسالت و ارزشهای اصلی سازمان کمک کند. از آنجا ، باید به عنوان بستری برای تبدیل آنها به اهدا کننده یا داوطلب ، خرید در ماموریت و کمک به پیشبرد اهداف کلی عمل کند.

طراحی وب سایت غیر انتفاعی قدرتمند این واقعیت را نشان می دهد که برخی از مردم آماده تعهد به این هدف هستند ، در حالی که برخی دیگر در حال آغاز سفر تحقیقاتی خود هستند.

با توجه به این موضوع ، بیایید در مورد چهار راه برای ایجاد قدرت بیشتر در وب سایت خود صحبت کنیم ، تا مطمئن شویم که این وب سایت برای بازدیدکنندگانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان و هدف شما هستند دارای ارزش است.

از وبلاگ خود عاقلانه استفاده کنید

با به اشتراک گذاشتن موفقیت ها و تأثیرات مثبت سازمان به طور منظم با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید.

داشتن یک وبلاگ برای برقراری ارتباط منظم با رای دهندگان خوب است ، اما برای بازاریابی جستجو نیز عالی است ، زیرا به سایت شما کمک می کند تا مرتبط با Google به نظر برسد. با تمرکز بر محتوای معمولی ، سایت شما همچنان پیدا می شود ، که به نوبه خود به اشتراک رسالت و اهداف شما با دیگران کمک می کند.

از وبلاگ خود برای آموزش در یک محیط غیررسمی ، نمایش داستانهای موفقیت ، توصیفات ویدئویی و بیانیه های مطبوعاتی استفاده کنید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که افراد در جریان رویدادهای آینده هستند ، به علاوه ، عکسهای رویدادهای گذشته را به اشتراک بگذارید تا آنچه را که ممکن است از دست داده اند به آنها نشان دهید.

فعالیت رسانه های اجتماعی را افزایش دهید

آن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را باز کنید تا بازدیدکنندگان را وادار به بررسی آنچه در توییتر ، فیس بوک ، لینکدین ، یوتیوب و غیره است بررسی کنید.

از آنجا که مردم از رسانه ها به طرق مختلف لذت می برند ، شما با تنوع در حضور آنلاین خود و تمرکز بر چندین سیستم عامل ، طرفداران بیشتری را جذب خواهید کرد. اما به یاد داشته باشید ، فقط روی تعداد بیشتری از مواردی که می توانید به طور فعال مدیریت کنید تمرکز کنید. هیچ کس حساب های قدیمی رسانه های اجتماعی را که خالی نشسته اند دوست ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.