طراحی سایت املاک

۱۱۸ بازديد

آمار بین المللی املاک و مستغلات الکترونیکی

به گفته Realtor ، 90 درصد از خریداران خانه در طول فرایند جستجوی ملک به صورت آنلاین جستجو کرده اند و درصد مصرف کنندگان که به دنبال اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات در گوگل هستند ، طی 4 سال گذشته 253 درصد افزایش یافته است. با افزایش 5.5 درصدی از 0٪ افرادی که از اینترنت برای حمل خانه های ما در دهه گذشته در انگلستان استفاده می کردند ، ارقام نشان می دهد که تا سال 2018 افزایش زیادی به 50 درصد خواهد رسید. ارقام به 70٪ خواهد رسید تا سال 2020 ، تنها یک سوم جمعیت بریتانیا از طریق روشهای سنتی املاک و مستغلات به دنبال کمک هستند.
 

روند رسیدگی به املاک و مستغلات اینترنتی

روند مفهوم املاک و مستغلات اینترنتی معمولاً با لیست صاحبان خانه های خود با قیمت پیشنهادی آن در سیستم عامل های آنلاین مانند Trulia ، Yahoo شروع می شود. املاک و مستغلات ، خانه سایبری ، نیویورک تایمز و حتی eBay. هرچه تعداد صاحبان سکوها ویژگی های خود را فهرست کنند ، انتشار اطلاعات بیشتر است. به عنوان خریدارانی که به دنبال یک ملک هستند ، موتورهای جستجو معمولاً اولین نقطه توقف آنها هستند. Realtor گزارش می دهد: "69 of از خریداران خانگی که در وب سایت نام تجاری املاک اقدام می کنند ، تحقیقات خود را با یک عبارت محلی شروع می کنند ، یعنی" خانه های هوستون برای فروش "در موتور جستجو".  هنگامی که خریدار بالقوه با فروشنده تماس می گیرد ، در صورت عدم ذکر مشخصات ملک - اندازه ، امکانات ، شرایط و قیمت آن را بررسی می کند. پس از آن ، قرار ملاقات برای مشاهده ملک معمولاً تعیین می شود و در برخی موارد ، خریداران احتمالی ممکن است درخواست بازسازی برخی از امکانات یا قسمتهای ملک را داشته باشند. اگر شرایط و ضوابط بین دو طرف برآورده شود ، خریدار معمولاً در صورت تمایل برای بهترین پیشنهاد مذاکره می کند و ممکن است ودیعه ای از طرف مالک درخواست شود. در نهایت ، هر دو طرف در مورد تاریخ پرداخت کامل ، امضای پرداخت رسمی و واگذاری کلیدهای ملک توافق خواهند کرد.
 
طرح
به طور کلی ، خریداران به دلیل دسترسی به املاک و طیف وسیعی از املاک موجود ، جذب طراحی سایت املاک اینترنتی می شوند.
 
مزایای
راحتی
به دلیل فساد از راه دور ، تعهدات شخصی و محدودیت های زمانی ، بسیاری برای انجام فعالیت های روزانه خود به وب مراجعه می کنند - خرید آنلاین ، رزرو آنلاین و ارتباط بین طرفین. استفاده از وب برای قرار دادن املاک برای فروش و خرید ملک نیز از این قاعده مستثنی نیست. عصر تکنولوژی به کاهش زمان و هزینه در املاک اینترنتی کمک کرده است. کاربران ممکن است خواص خود را لیست کرده یا در نوک انگشتان خود جستجو کنند و به طور قابل توجهی نسبت به روشهای سنتی با تعداد بیشتری از مردم تماس بگیرند. در مقابل ، روشهای سنتی تماس و ملاقات با یک مشاور املاک هزینه بیشتری (هزینه نمایندگی و حمل و نقل) و زمان دارد.
 

ارتباطات و معاملات مستقیم

یکی از تفاوت های اصلی بین املاک و مستغلات سنتی و املاک اینترنتی غالباً غیبت واسطه است که به عنوان کارگزار یا مشاور املاک شناخته می شود. گاهی اوقات ممکن است نمایندگان املاک حضور داشته باشند و هنوز مستقیماً از طریق وب با مشتریان برخورد می کنند. عوامل املاک اغلب با جذب درصد معینی از قیمت نهایی فروش یا اجاره به عنوان کمیسیون سود می برند. مواردی وجود دارد که درصد کمیسیون در آمریکا به 6 درصد می رسد.املاک و مستغلات اینترنتی هزینه نمایندگی را کاهش می دهد و زمان صرف شده برای انتقال بین سه طرف را کاهش می دهد.
 
تعامل انسان
استفاده از اینترنت ، به نوبه خود ، زمان بین تعامل انسان را کاهش می دهد ، که خریداران گاهی اوقات مشتاق آن هستند.
 
معایب
درست مانند سایر عملیات ، هنگام برخورد با املاک و مستغلات اینترنتی خطرات وجود دارد. مواردی وجود داشته است که اطلاعات شخصی و اطلاعات مالی هنگامی کپی می شود که مجرمان سایبری به عنوان فروشنده هایی که املاک خود را ذکر کرده اند معرفی می شوند. متأسفانه ، آنها اطلاعات جعلی در مورد خود و املاک خود منتشر کردند و سپرده ها و اجاره ای را برای املاکی که هیچگونه مالکیت آنها را نداشت جمع آوری کردند. علاوه بر این ، استفاده از وب برای برخورد با املاک و مستغلات شانس رمزگذاری یا بازیابی اطلاعات را افزایش می دهد.
 
نوشته شده توسط شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.