صرافی

۱۰۵ بازديد

طراحی سایت صرافی با فرا رفتن از مرز های جغرافیایی و گسترش تکنولوژی. استفاده از پول های رایج در هر زمان و مکانی در بین افراد اهمیت خاصی پیدا کرده است. در قدیم تبادل ارز به صورت دستی انجام میشد. ولی در حال حاضر با وجود ارز دیجیتال و سایت های صرافی این امکان فراهم میشود. که افراد در هر ساعت شبانه روز معاملات ارزی خود را انجام دهند. تیم شرکت طراحی و بهینه سازی سایت دئووب به شما کمک میکند که به راحتی اقدام به طراحی سایت صرافی خود بکنید. ارئه سرویس های مشخص کننده نوسانات ارزهای مختلف در قالب نمودار به صورت لحظه ای مانند تخته بورس مخاطبان بسیاری را به سایت شما هدایت میکند .

طراحی وب سایت صرافی

امروزه زندگی ما با دنیای الکترونیک گره خورده ما برای اطلاع از جدیدترین اخبار. یافتن محصولات و خدمات موردنیاز باید به سایت های مرتباط با آن ها مراجعه کنیم. اطلاع از آخرین قیمت ارز و سکه دغدغه بسیاری از مردم شده است. چرا که تغییر نرخ ارز روی کسب و کارشان تاثیر میگذارد. اگر فکر میکنید که کار صرافی فقط شامل خرید و فروش ارز است اشتباه است. با توجه به پدید آمدن بیتکوین، اتریوم، پرفکت مانی، ووچر و دیگر ارزهای دیجیتال. کسب و کارهای صرافی ها نیز در ابعاد مختلف گسترش یافته است. با طراحی وب سایت صرافی میتوانید به صورت آنلاین به ارائه خدمات ارزی بپردازید. خرید و فروش ارز آنلاین جزو خدماتی است که باید در امنیت بسیار بالایی انجام شود. تیم حرفه ای دئووب با تجربه ای که دارد این اطمینان را میدهد. که مشتریان بدون مشکل میتوانند خرید و فروش خود را انجام دهند.

 

طراحی سایت صرافی ارزان

طراحی سایت صرافی ارزان را می توانید از شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت دئووب درخواست نمایید . تیم دئووب توانسته است در این وضعیت اقتصادی با برنامه نویسی پلاگین های مورد نیاز. این نوع وب سایت ها ما یحتاج شما را در سایت صرافی تهیه نماید. و شما مشکلی در مدیریت سایت نداشته باشید .

ما با طراحی وب سایت صرافی با وردپرس سایت شما را همانند طراحی سایت با قالب اختصاصی به شما تحویل خواهیم داد . در نظر داشته باشید که قالب سایت توسط شرکت طراحی می شود و از قالب های آماده استفاده نخواهد شد. و فقط از مدیریت محتوای وردپرس استفاده خواهد شد . شما می توانید در مورد وردپرس مقاله  طراحی سایت با وردپرس را مطالعه بفرمایید . پس شما نگران هزینه سایت صرافی خود نباشید که ما توانسته ایم این مشکل را برای کاربران خود رفع نمایید . 

طراحی سایت صرافی ارزان
مزایای طراحی سایت صرافی

مزایای طراحی سایت صرافی

مزایای طراحی سایت صرافی بسیار زیاد می باشد که ما قرار است در این بخش به آن بپردازیم. و در انتهای همین صفحه عناوین را عرض خواهیم نمود . سایت صرافی اگر به درستی و هدفمند طراحی شود صد در صد می تواند برای شما سودآور باشد .  با طراحی وب سایت صرافی شما می توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال و تمامی کارنسی های موجود و مورد تمایل خود بپردازید .

با قرار دادن ای پی آی از سهام می توانیم سود و زیان همچنین بالا و پایین آمدن سهام در سایت خود به کاربران خود به نمایش در آورید . همچنین می توانیم قیمت های ارزهای رایج را در سایت به نمایش درآوریم تا کاربران در صورت تمایل خرید داشته باشند . یکی از مواردی که جدیدا در سایت های صرافی بسیار طرفدار دارد این است.

که کاربران به خرید و فروش همه نوع ارز و همچنین سکه و حتی بشکه های نفت می پردازند . برای مثال شما از پنل کاربری خود اقدام به خرید سکه می کنید. و با یک مبلغ خاص و بعد از مدتی سکه های خود را به فروش میرسانید . دقیقا مثل سهام که شما خرید و فروش می کنید شما در سایت های صرافی می توانید سکه ها و تمام ارزها را به صورت مجازی خرید و فروش نمایید .

 

خرید و فروش

شما در سایت صرافی می توانید به خرید و فروش تمامی ارزها و همچنین تمام کالاهای مبادلاتی بپردازید. و این قابلیت را دارد که به صورت آنلاین نیز این خرید و فروش صورت بپذیرد. همانند طراحی وب سایت فروشگاهی می توان بر روی سایت درگاه های واسط و یا درگاه های اختصاصی. مربوط به خودتان نصب گردد تا تراکنشات مستقیما به حساب شما واریز گردد . خرید و فروش تمامی کالاهای مبادلاتی باید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. و همچنین باید برای خرید و فروش ارزها مجوزهای لازم را از طرف بانک مرکزی نیز دریافت نمایید. در غی اینصورت از طرف پلیس فتا پیگیری های لازم بعمل خواهد آمد و از طرفی ممکن است دیگر نتوانید به کار خود ادامه دهید .

شبکه اجتماعی

یکی از ملزومات در سایت های صرافی شبکه های اجتماعی می باشد. که بتوانند اطلاعات بروز شده خود را نیز در کانال و یا پیج اینستاگرام خود به نظر دوستان و کاربران خود برسانند. و بسیار در کار شما موفقیت آمیز خواهد بود . شما را نیز می تواند خیلی سریعتر به اهداف خود برساند . این امکانات را به صورت پیش فرض بر روی سایت های صرافی چه به صورت وردپرس و چه به صورت اختصاصی قرار خواهیم داد . تا از طریق سایت صرافی شما هم بتوانید ممبر و هم فالور خوبی را جذب نمایید . و از طریق شبکه های اجتماعی نیز بتوانید درآمدزایی خود را داشته باشید . ممکن است خیلی از کاربران شما نتوانند به سایت شما هر لحظه سر بزنند و از این طریق می توانید اطلاع رسانی نمایید .

طلا و ارز

شما اگر یک سایت صرافی برای خود راه اندازی نمایید می توانید. برای خود شبکه طلا و ارز را نیز راه اندازی نموده و در آن به خرید و فروش بپردازید . شما می توانید اینکار را به صورت حقیقی و هم به صورت مجازی انجام دهید . در حالت حقیقی در کنار وب سایت صرافی خود حتما باید شرکت و یا دفتر طرافی نیز داشته باشید. اما در خرید و فروش مجازی نیاز نیست که شما دارای دفتر و یا شرکت باشید. و فقط با طراحی وب سایت صرافی می توانید اینکار را به طور گسترده و حتی برون مرزی انجام دهید. و یک تجارت الکترونیک را برای خود دست و پا نمایید . این کار را در تمام دنیا انجام می دهند و ما نیز دو سایت صرافی این فعالیت را برای مدیران سایت فراهم کرده ایم .

تبادل ارز

در طراحی سایت صرافی می توان امکاناتی از قبیل تبادل ارز را در سایت جای گذاری نمود . یعنی شما می توانید همانطور که در قسمت قبلی عرض شد به خرید و فروش ارز فعالیت نمایید که نیاز به زیر ساخت های حکومتی است. که باید در ابتدا آنها را بدست آورده و بعد از تایید این موارد و امکانات در سایت شما لحاظ گردد و همچنین می توانید. تبادل ارز را می توان به صورت دیجیتال انجا داد و همچنین علاوه بر فروش ارزهای رایج می توانید. به ارزهای دیجیتال هم بپردازید . شما می توانید این ارزها را به سلیقه خود فیلتر نمایید و مواردی را که خود می دانید و تجربه دارید. می توانید در سایت صرافی خود به تبادل ارز بپردازید . و برای خود کسب و کار مطمئن راه اندازی نمایید .

طراحی سایت صرافی با وردپرس

طراحی سایت صرافی با وردپرس بسیار فکر خوب و بجایی می باشد. چرا که هم مقرون به صرفه تر است و هم اینکه بیشتر پلاگین های این سایت در کتابخانه وردپرس موجود می باشد . تعداد کمی از سایت ها می باشد که با وردپرس به مشکل برخواهیم خورد. آن هم بخاطر افزونه ها می باشد که نمی توانید امکانات را به سایت صرافی خود اضافه نمایید .

مانند طراحی سایت خودرو ، طراحی سایت املاک ، طراحی سایت وکلا و … اما در موارد دیگر براحتی می توانید از مدیریت محتوای وردپرس استفاده نمایید . در بعضی از موارد نمی شود برای سایت املاک استفاده کرد در غیر این صورت با وردپرس می توان تمامی سایت ها را راه اندازی نمود. و به تجارت الکترونیک خود ادامه دهید . اما باید عرض کنم جای نگرانی نیست هر نوع امکاناتی را که شما مد نظر داشته باشید. تیم طراحی پلاگین شرکت دئووب برای شما برنامه نویسی خواهد نمود تا بتوانید در سایت خود استفاده نمایید .

طراحی سایت صرافی با وردپرس

رضایت مشتری

در چند مورد از طراحی وب سایت صرافی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نموده. و آن عزیزان هم توانسته اند کسب و کار خوبی را برای خود رقم بزنند . شما عزیزان می توانید از بخش نمونه کار ها و قسمت صرافی به این سایت ها درسترسی داشته و ملاحظه بفرمایید همچنین سئو سایت را دقت بفرمایید . این نوع وب سایت ها نیاز به تخصص دارد .

مشاوره اختصاصی

قبل از هر توع طراحی مشاوره برای مشتریان شرکت انجام خواهد شد. بخصوص طراحی وب سایت صرافی چرا که این نوع سایت ها نیاز به یکسری اطلاعات دارد. و همچنین یکسری فعالیت ها که داوطلب باید آن موارد را انجام داده. و در صورت تایید می توانیم سایت صرافی را برای این عزیزان راه اندازی نماییم . ما در کنار شما هستیم .

پشتیبانی آنلاین

ما در هر زمان از شبانه روز آماده خدمت رسانی به کاربران خود بوده و مشکلات احتمالی سایت را در اولین فرصت رفع خواهیم نمود. که کاربران از قسمت پشتیبانی تیکت های خود را به بخش های مربوطه ارسال نموده. و کارشناسان هر بخش موظف به رفع عیب و یا سوالات کاربران می باشند . شما هرگز به مشکل در مورد سایت خود نخواهید داشت .

چرا دئووب طراحی سایت صرافی را انجام دهد ؟

طراحی سایت صرافی دارای یکسری قوانین و مقررات می باشد که از طرف وزارت صنعت و معدن ، سایت مورد بررسی قرار می گیرد. و در صورت رعایت شدن تمامی اصول و استانداردها مجوز لازم را به دارنده سایت اعطا می کند . شما در بخش دیگر و یا بعدی در مورد قوانین و مقررات طراحی سایت مطالعه خواهید نمود. و به جواب سوال خود خواهید رسید .

بسیاری از طراحان به این مسائل واقف نبوده و سایت را تحویل مشتری می دهند. و بعد از مدتی توسط جرایم رایانه توقیف می گردد و تمام برنامه ریزی های مدیریت سایت بهم خواهد خورد . سایت صرافی از آندسته از سایت های می باشد که برای فعالیت نیاز به مجوز می باشد. تا بتواند فعالیت خود را در فضای وب آغاز و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد. همچنین در سه قسمت به غیر از موارد بالا برای شما توضیحاتی را خواهیم داد که می توانید از بخش روبه رو مطالعه بفرمایید .

قوانین مقررات طراحی سایت صرافی

برای اینکه بتوانید از سایت صرافی در تجارت خود استفاده نمایید. با یکسری قوانین را رعایت نمایید که ما برای شما شرح خواهیم داد . دوستان عزیز و داوطلب برای طراحی سایت صرافی طبق ماده 10 قانون مدنی. با تبعیت از کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران. قانون تجارت الکترونیک که در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسیده. و همچنین سایر آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به قانون جرایم رایانه‌ای است. که باید در طراحی وب سایت صرافی رعایت نمود.

و همچنین مدیران سایت نیز همکاری نمایند . همانطور که می دانید خرید و فروش بیت کویین جرم نیست. و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد و برای انجام فعالیت آن هم به صورت آنلاین باید. از وزارت صنعت و معدن مجوز فعالیت را دریافت نمایید. تا بتوانید به صورت قانونی فعالیت خود را در فضای وب داشته باشید . یکی از نکاتی که ما باید رعایت نماییم بخش ثبت نام کاربر می باشد. که تمامی استانداردها باید رعایت شود.

وزارت خانه مربوطه برای طراحی سایت صرافی

چرا که این وزارت خانه آدرس سایت شما را دریافت و خود نیز مستقیما عملکرد سایت را زیر نظر خواهد گرفت. و بررسی می کند آیا تمامی اصول رعایت شده است یا خیر در غیر اینصورت تا رفع کلیه مشکلات مجوز به شما اعطا نخواهد شد . یکی دیگر از سایت های که نیاز به یکسری مجوزها می باشد سایت خبری بوده. که حتما برای طراحی سایت خبری باید مجوزهای لازم در ابتدا اخذ گردد . یکی دیگر از مواردی که باید در طراحی سایت صرافی رعایت شود سایت به گونه ای طراحی شود. تا بتوانید درگاه بانکی برای سایت دریافت نمایید. که این بخش مربوط به اینماد خواهد شد و ما باید مانند طراحی سایت فروشگاهی بتوانیم تمامی. قوانین و مقررات اینماد را رعایت نماییم تا بتوانیم مجوز دریافت درگاه بانکی را اخذ نماییم . 

 

قوانین مقررات طراحی سایت صرافی
چرا باید طراحی سایت صرافی داشته باشیم ؟

چرا باید طراحی سایت صرافی داشته باشیم ؟

چنانچه تمایل به یک کسب و کار اینترنتی خوب و یا تجارت الکترونیک دارید. سایت صرافی گزینه بسیار مناسبی می باشد . امروزه با گسترش انواع ارزهای دیجیتال بسیاری از افراد سرمایه های خود را برای اینکار در نظر گرفته اند. تا با خرید و فروش این نوع ارز ها در سایت های صرافی بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند .

مستلزم داشتن سایت صرافی جستجو یک شرکت خوب برای طراحی وب سایت صرافی می باشد. که از همه لحاظ بتواند سایت شما را در بهترین وضعیت در فضای وب راه اندازی نماید . این سایت ها به خاطر سیاست کاری که در پشت آن خوابیده است. در معرض حملات شدید هکرها می باشد که باید سایت از امنیت بالای برخوردار باشد.

و در کنار تیم امنیت شبکه خبره بتواند امنیت سایت صرافی را برقرار نماید . در غیر این صورت اطلاعات کاربران شما به راحتی فاش خواهد شد. و یکی از قوانین که در بالا عرض شد همین محفوظ ماندن اطلاعات کاربران شما می باشد . پس تا جایی که امکان دارد باید در مورد طراح سایت صرافی خود تحقیقات لازم به عمل آید تا در آینده به مشکلات بر نخورید .

درباره طراحی سایت صرافی

در این بخش به صورت خلاصه و چکیده در مورد سایت صرافی و همچنین طراحی سایت صرافی برای شما توضیحاتی را ارئه خواهیم داد . سایت های صرافی می تواند هم به صورت وردپرس و هم به صورت اختصاصی طراحی شوند. که ما عرض کردیم در ابتدا طراحی سایت صرافی با وردپرس را برای شما پیشنهاد می کنیم . برای داشتن و مدیریت سایت صرافی نیاز به یکسری مجوز می باشد. که شما باید آنها را دریافت تا بتوانید با خیال آسوده کار خود را در فضای وب آغاز نمایید و یک تجارت الکترونیک پر سودی داشته باشید .طراحی سایت صرافی

 

هدف از طراحی سایت صرافی

هدف از طراحی سایت صرافی پر واضح است که می خواهد در مورد فروش ارزهای دیجیتال ، طلا و ارز و …. سرویس های را به متقاضیان داشته باشد حال چه به صورت حقیقی و چه به صورت واقعی . این نوع کسب و کار یک نوع تجارت الکترونیک محسوب شده و خواهان خاص خود را دارد . در سایت صرافی باید اصول دیجیتال مارکتینگ به صورت کامل رعایت شود. تا کاربران با خیال آسوده بتوانند به خرید و فروش ارزها و مابقی کالاها بپردازند . یکی دیگر از اهداف طراحی سایت صرافی رونق اقتصادی بوده تا افراد بتوانند. سرمایه های خود را چندین برابر نمایند . اما متاسفانه در حال حاضر این نوع سرمایه گذاری ها برای قشر کم درآمد بسیار خطرناک می باشد مگر اینکه شم اقتصادی بالای داشته باشند . میتوانید از امکانات طراحی سایت طلا فروشی نیز استفاده کنید.

طراحی وب سایت صرافی

 

 

امکانات سایت صرافی

سایت های صرافی از امکانات و مزیت های زیادی برخوردار می باشد. که در بخش های ابتدای سایت در مورد مزایای طراحی سایت صرافی برای شما مکتوب شده بود. و حتما مطالعه فرمودید در این بخش در مورد امکانات سایت صرافی به صورت تیتر وار برای شما شرح خواهم داد .

سیستم تبدیل ارز

طراحی این بخش برای مخاطبان سایت صرافی بسیار مهم است. چرا که مکانیزم تبدیل ارز به صورت آنلاین در سایت، کاربران را مجاب میکنند. که با صرف زمان کمتر با استفاده از این سیستم اتوماتیک به صورت آنی خرید و فروش خود را انجام دهند.

اخبار اقتصادی و مبادلات ارزی

ارائه مطالب و اخبار در زمینه ارز و طلا و تجارت روزانه کاربران زیادی. را برای خواندن محتوای سایت شما جذب میکند. نوشتن محتوای مرتبطدر این زمینه و تحلیل بازار باعث بالا رفتن سئوی سایت میشود. با طراحی این بخش میتوانید عزیزان فعال در این زمینه را راهنمایی کنید. و تمامی اخبار نوسانات بازار را  به همراه تحلیل کارشناسان اقتصادی خود منتشر کنید.

کیف پول الکترونیکی

شما میتوانید ارز و طلایی که از سایت خریدید را در کیف مجازی خود زخیره کنید. و در صورت نیاز پس از مدتی در همان سایت صرافی به فروش برسانید.

امکانات و مزیت های سایت صرافی

جدول نمایش قیمت های روز ارز و طلا

یک سایت صرافی بسیار مهم است که به صورت شبانه روزی  سایت را بروز کند. زیرا افراد در هر موقعیت زمانی یا مکانی که هستند. برای مشاهده جدیدترین قیمت های ارز و طلا وارد سایت شما میشوند و به مقایسه میپردازند.

خرید و فروش طلا و ارز به صورت آنلاین

در گذشته خرید و فروش ارز به شیوه سنتی و حضوری انجام میشد. اما امروزه به صورت آنلاین میتوانید تبادل ارز و پول کنید. با این سرویس شما میتوانید مرجع تعیین قیمت ارز باشید. زیرا مشتریان به صورت لحظه ای با قیمت شما معاملات ارزی را انجام میدهند. در طراحی فروشگاه های اینترنتی نظیر خرید و فروش ارز دارا بودن ای نماد بسیار مهم است. زیرا کاربران با خیالی آسوده به شما اعتماد میکنند.

پشتیبانی آنلاین

در این بخش مشاوران شما باید به صورت شبانه روی  مشتریان را هدایت کنند. و روش هایی نظیر سیستم چت آنلاین در سایت و تماس تلفنی روش هایی است. که این امکان را فراهم میکند بتوانید مشکلات کاربران را برطرف کرده یا مشاوره بدهید.

 

هزینه ساخت سایت صرافی آنلاین

هزینه ساخت سایت صرافی آنلاین

هزینه ساخت سایت صرافی آنلاین شما بر اساس قابلیت ها و امکاناتی که در سایت نیاز دارید محاسبه خواهد شد. در ادامه به تعدادی از کارکردها و ویژگی هایی که میتواند در یک سایت صرافی وجود داشته باشد اعلام شود. لازم به ذکر است تمامی سایت های صرافی ما با امنیت و سرعت بالا طراحی میشوند زیرا به بهینه سازی سایت از همان ابتدای ساخت ساتی توجه ویژه میکنیم.  میتوانید به بخش محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت صرافی مراجعه نمایید تا بتوانیم بهتر به شما کمک نماییم و دقیق تر سایتی که مدنظر شما است را مشخص کنیم.

 

 

برخی قابلیت ها در ساخت سایت صرافی

محاسبه ارز مسافرتی

برای مثال یک بخش هیجان انگیزی میتوانید ایجاد کنید تا افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند به آن بخش رفته و میزان ارزی که برای مسافرت خود را میخواهند محاسبه کنند. میتوانید سوالاتی در مورد نحوه سفرریال نوع کشور، نوع اقامت و غیره سوال کنید تا در نهایت میزان ارزی که باید همراه خود ببرند را پیشنهاد بدهید.

ماژول خرید و فروش و انتقال پول به صورت آنلاین

شما میتوانید در صرافی ها به صورت آنلاین خرید و فروش ارز مستقیم انجام دهید. طرف حساب تمامی خرید ها و فروش های شما صاحب سایت صرافی خواهد بود که این شیوه صرافی سنترال یا مستقیم است.

صفحه مربوط به بلاگ صرافی

برای بالا آوردن سایت به صفحه اول گوگل صفحه بلاگ صرافی بسیار مهم است. این صفحه به قدری مهم است که باید حداقل هفته ای یکبار در آن مقاله ای در زمینه بازار ارز منتشر نمایید. میتوانید تصاویر و ویدیو هایی مرتبط با نحوه خرید و فروش ارز نیز برای راهنمایی قرار دهید.

تابلوی زنده نرخ تمامی ارزها و رمزارزها

همانطور که در صفحه اول طراحی سایت بورسی جداول سهام ها را مشاهده میکنید در طراحی سایت صرافی آنلاین نیز میتوانید جداولی زنده از تغییر نرخ لحظه ای ارز ها قرار دهید. بسیار از اشخاص هستند که با استفاده از این اعداد بیزینس خود را انجام میدهند بنابراین وجود این بخش برای شما لازم است.

تبدیل نرخ ارز به صورت آنلاین

شما میتوانید هر نرخ ارزی و رمز ارزی که میخواهید را انتخاب نمایید سپس این رمز ها را به هم با یک کلیک تبدیل کنید. این شیوه تبدیل در سایت های صرافی برای کاربران بسیار کاربردی خواهد بود.

 

طراحی صفحه جداول مربوط به افت و خیزهای نرخ ارز ها

در این بخش صعودگر و سقوط گری وجود دارد که سهام های ارزی را در قالب جدول ارائه میدهد/ در این جدول نماد شرکت های بورسی، نام شرکت، قیمت، افت و خیزها، درصد افت و خیزها و بسیاری از جزئیات دیگر نمایش داده میشود. این جداول و صفحات باید به صورت اتوماتیک و بدون دخالت مدیریت سایت انجام شود.

سامانه هشدار نرخ ارز

در سایت های پیشرفته تر بخشی به عنوان هشدار و اعلان وجود دارد که به کاربر اعلام میکند که نرخ ارز تغییر کرده است و میتواند خرید کند. شما برای مثال تنظیم میکنید که اگر نرخ ارز به قیمت مشخصی رسید به شما هشدار داده شود. که این هشدار میتواند در ایمیل، اس ام اس و از طریق اپلیکیشن باشد.

ساخت اپلیکیشن صرافی هماهنگ با سایت

عموما کار با اپلیکیشن ها به دلیل رابط کاربری که دارند از سایت راحت تر است. اگر صاحب صرافی است و اقدام به ساخت وبسایت صرافی برای خود کرده اید توصیه میکنیم که برای تعامل بهتر با کاربران و جذب افراد بیشتر اقدام به طراحی اپلیکیشن صرافی آنلاین خود کنید.

بخش مربوط به شعبات صرافی ها

در این بخش میتوانید تمام دفاتر صرافی های ثبت شده را بر روی نقشه نمایش دهید. و جزئیات هر کدام را درج نمایید. تا کاربران بتوانند از طریق آدرس گوگل آن ها را بیابند که این شیوه بسیار مفید خواهد بود زیرا اغلب کاربران صرافی های نزدیک خود را سرچ میکنند.

سئو سایت صرافی

بهینه سازی سایت و سئو سایت صرافی بسیار اهمیت دارد. چرا که رقابت میان کسب و کارهای ارزی این روزها بسیار رونق پیدا کرده است. اکثر افراد برای یافتن پاسخ خود ابتدا عبارت موردنظر خود را وارد کرده. و نتایج حاصل شده موتور جستجوگر اینترنت را بررسی میکنند. اینکه وب سایت شما در لینک چندم از نتایج باشد. بسیار مهم است زیرا تعداد ورودی بازدیدکنندگان به سایت صرافی را افزایش میدهد.

تیم حرفه ای دئووب با استفاده از تجربه ای که دارد و با استفاده از تکنیک های تخصصی سایت شما را در نتایج اولیه گوگل قرار میدهد. پس برای اینکه بتوانید در تجارت الکترونیک خود موفق ظاهر شوید. باید سئو سایت صرافی را مد نظر قرار داده تا افراد بیشتری بتوانند. از امکانات سایت شما استفاده نمایند در غیر اینصورت شما در فضای وب ناشناخته باقی خواهید ماند.

و یا باید هزینه بیشتری را برای تبلیغات محیطی خود انجام دهید که اصلا مقرون به صرفه نیست . شما با کمی صبر و حوصله و همچنین محتوای هدفمند و ارزشمند می توانید. بعد از گذشت مدتی خود را در نتایج یک گوگل مشاهده نمایید. و افراد با یک جستجوی کوچک از سایت شما بازدید و ار امکانات سایت شما استفاده خواهند برد .

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.